מעמד לפלזמה עם גלגלים

כיום בבתים רבים נעשית השקעה רבה מאוד במערכת הקולנוע הביתית כאשר אנו רואים את ההשקעה באה לידי ביטוי במגוון רב של מישורים החל מטלוויזיות באיכות צפייה גבוהה


אבי|פורסם 17.10.2020 13:49

כיום בבתים רבים נעשית השקעה רבה מאוד במערכת הקולנוע הביתית כאשר אנו רואים את ההשקעה באה לידי ביטוי במגוון רב של מישורים החל מטלוויזיות באיכות צפייה גבוהה, דרך רמקולים ועזרים אחרים משלימים בכדי למקסם את חווית הצפייה כמו למשל מעמד לפלזמה עם גלגלים.


תרבות הקולנוע הביתי התפתחה רבות בשנים האחרונות עם המצאתם של טכנולוגיות חדשות כמו צפייה באיכות HD, ורמקולים שמדמים איכות שמע של בית קולנוע ומסכי טלוויזיה שלא נראו כמותם במרחב הביתי. כיום אנשים רוצים מאוד להשקיע בתחום הקולנוע הביתי כיוון שאפשרויות הצפייה גדולות בהרבה ממה שהיה פעם עם שירותי צפייה כמו נטפליקס ושירותי הוידאו על פי דרישה של חברות הלווין השונות, משחקי הספורט שכיום זמינים הרבה יותר ועוד. המגוון הרב של התכנים נותן לאנשים סיבה טובה מאוד להשקיע במערכת קולנוע ביתית איכותית שבה יוכלו לצפות בזמנם החופשי, כאשר הם רוצים לראות סרט עם בן או בת הזוג וכאשר הם מארחים מספר חברים לצפייה במשחק כדורגל.


כיצד מעמד לפלזמה עם גלגלים משדרג את חווית הצפייה?

אז אחרי שהשקענו כסף רב בטלוויזית פלזמה איכותית באיכות צפייה גבוהה עלינו לחשוב בקפידה באיזה חדר אנו רוצים למקם אותה. האם נרצה למקם אותה בחדר השינה על הקיר כאשר בסוף כל יום נוכל לשכב במיטה ולראות את התוכניות או הסרטים שאנו אוהבים או האם למקם אותה בסלון בו כל בני המשפחה יכולים לצפות יחדיו בסרטים או משחקי ספורט או בכל דבר אחר העולה על רוחם?.


בפועל ניתן להציב את הטלוויזיה בכל חדר בבית אך מה הייתם אומרים אם היינו מציעים לכם שהטלוויזיה תהיה בכל החדרים? בעזרת מעמד לפלזמה עם גלגלים ניתן להנות מהטלויזיה בכל חדרי הבית, כאשר ניתן לחבר את הטלוויזיה בקלות יתרה אל המעמד, היות והוא על גלגלים וקל מאוד להעביר אותו ממקום אחד לאחר. קחו לכם בתור דוגמא את כל בני המשפחה אשר מסיימים לראות סרט בסלון ואז ניתן לגלגל את המעמד בקלות לאחד מחדרי השינה להמשך צפייה בחדשות, תכנית טלויזיה, נטפליקס או כל דבר אחר שאחד מבני הבית חפץ בו מבלי להפריע לאחרים. בנוסף תוכלו כמובן להוציא את הטלוויזיה אל החצר או המרפסת שלכם ושם לראות משחק ספורט ולארח את כל החברים שלכם לעל האש או ארוחת ערב חגיגית.


מה היתרונות של מעמד לפלזמה עם גלגלים?

למעמד לפלזמה על גלגלים מספר רב של יתרונות למערכת הקולנוע הביתית שלנו שכן בראש ובראשונה וזהו גם היתרון המשמעותי שלה, הוא מקנה לנו גמישות רבה מאוד.

בעזרת מעמד עם גלגלים אנו יכולים לשנע את הטלוויזיה ממקום למקום ברחבי הבית ולצפות בה במקומות שונים. מעבר לכך אנו גם יכולים לסובב את הטלוויזיה בעזרת המעמד כאשר אם למשל הטלוויזיה הייתה מקובעת לקיר כלומר תמיד בזווית אחת בזמן שעל המעמד נוכל לכוון את הטלוויזיה לכיוון הספה או הכורסא שעליה אנו יושבים ובכך הופכים את חווית הצפייה שלנו לנוחה הרבה יותר.


אנחנו באקספרס קולנוע ביתי דואגים למגוון רב של פתרונות למערכת הקולנוע הביתית שלכם על מנת שחווית הצפייה תהפוך לידידותית ונוחה הרבה יותר ואין ספק שמעמד לפלזמה עם גלגלים היא בין ההשקעות היותר טובות עבור מערכת הקולנוע הביתית שלכם.


כיום אנו רואים יותר ויותר בתי אב מוותרים על הפתרון של קיבוע הטלוויזיה לקיר ובוחרים לעבור ממעמד נייח למעמד נייד לטלוויזיה שלהם.



אנו חיים בעולם דינמי שהשינויים בו תכופים ורבים ולכן מעמד נייד לטלוויזיה הוא אביזר חשוב בימנו, שכן היום אנו רוצים לראות טלוויזיה בסלון ומחר אנו רוצים לצפות בחדשות בזמן שאנו סועדים את ארוחת הערב במטבח. במקרה כזה, כאשר יש לנו מעמד נייד שניתן באמצעותו לשנע את הטלוויזיה, כל שעלינו לעשות הוא לקחת את הטלוויזיה ממקום אחד בבית שלנו למקום בו אנו רוצים לצפות בטלוויזיה ולאחר מכן להחזיר אותה באמצעות המעמד הנייד למקום בו אנו מאחסנים אותה דרך קבע. באקספרס קולנוע תמצאו מגוון רב של מעמדים ניידים לטלוויזיה בגדלים שונים בצבעים שונים על מנת שתוכלו להתאים את המעמד שלכם לסלון ולטלוויזיה שלכם בצורה האולטימטיבית. 

Coi בניית אתרים
0