עמוד נירוסטה לטלוויזיה

כיום משפחות משקיעות משאבים רבים על מנת שהסלון שלהם יהיה נוח לצפייה בטלוויזיה כאשר גם באיכות הצפייה מושקע בדרך כלל כסף רב

 
אבי|פורסם 17.10.2020 13:54

במציאות של היום עם כל ההתקדמות הטכנולוגית בעולם הפנאי והבידור הסלון שלנו הפך למיני קולנוע ביתי. 

כיום משפחות משקיעות משאבים רבים על מנת שהסלון שלהם יהיה נוח לצפייה בטלוויזיה כאשר גם באיכות הצפייה מושקע בדרך כלל כסף רב. שאנחנו מדברים על השקעה כמובן שאנו מתכוונים להשקעה כספית אך היא כמובן נגזרת מהשקעה באיכות המוצרים אותם אנו רוכשים כשמעבר לטלוויזיות עם רזולוציות צפייה מתקדמות שמאפשרות לנו לקבל תמונה חדה ואמיתית משפחות רבות משקיעות גם במערכת הסאונד בסלון לקבלת חווית שמע מתקדמת, במערכת הישיבה על מנת שגם יהיה נוח במהלך הצפייה ועוד מגוון מערכות משלימות.

אחת המערכות המשלימות שנחשבת לחשובה ביותר הוא המעמד של הטלוויזיה, שכן הוא מרכיב מהותי מאוד בנוחות הצפייה שלנו. בין האביזרים הפופולריים ביותר בתור מעמד הוא עמוד נירוסטה לטלוויזיה, שעליו כמובן מותקנת הטלוויזיה.

כיצד פועל עמוד נירוסטה לטלוויזיה?

עמוד נירוסטה לטלוויזיה הוא למעשה עמוד שמתקינים אותו על הרצפה או שהוא עמוד שמותקן מן הרצפה ועד התקרה העשוי מנירוסטה כמובן. את העמוד אנו נמקם בנקודה אסטרטגית בסלון הבית או במרחב ביתי אחר בו תהיה מותקנת הטלוויזיה ועל גביו נתקין את הטלוויזיה בגובה המתאים לצפייה בטלוויזיה בזמן ישיבה או מנוחה. בהיבט של הגימור, על הרצפה סביב המוט נירוסטה נתקין חיפוי בדמות רוזטה על מנת להעניק רמת גימור מושלמת כאשר ניתן כמובן להתקין רוזטה גם על התקרה במידה וזהו עמוד שמתחבר לרצפה ולתקרה יחד.

מה היתרונות של עמוד נירוסטה לטלוויזיה?

לעמוד נירוסטה לטלוויזיה יש מגוון רב של יתרונות על פני כל מעמד אחר לטלוויזיה שלכם ולאחר ההתקנה שלנו אתם תרגישו שיפור משמעותי בחוויית הצפייה בטלוויזיה. היתרון המרכזי של העמוד הוא הדינמיות והורסטיליות שלו כאשר בקלות יתרה ניתן לסובב אותו על צירו לכל כיוון.

הדבר מקנה לנו גמישות רבה בעת הצפייה בטלוויזיה בכמה מישורים. אם למשל הבית שלנו הוא מרחב אחד גדול נוכל לסובב את הטלוויזיה לכיוון המטבח בעת שאנו עובדים במטבח או יושבים בחדר האוכל וצופים בטלוויזיה בזמן ארוחת הערב שלנו, או לסובב את הטלוויזיה לכיוון המרפסת או החצר במידה ואנחנו עושים על האש בזמן משחק כדורגל ואנחנו מארחים בחצר מספר חברים, וכך נוכל בקלות גם לצפות בטלוויזיה בזמן שאנחנו בחצר או במרפסת.

גם אם אנחנו למשל אנו נמצאים לבד בסלון ורוצים להטות את הטלוויזיה לכיוון הכורסא האהובה עלינו שנמצאת מעט בצד, נוכל לעשות זאת ולצפות בטלוויזיה מבלי לקבל כאבי צוואר לאחר הצפייה.

בנוסף לפונקציונליות של העמוד נירוסטה לטלוויזיה הוא גם מביא עימו בשורה עיצובית שכן העמוד עצמו מעוצב בצורה מרהיבה ויוקרתית שנותנת לכל חדר וכל חלל בו הוא יוצב אלמנט של יוקרתיות תודות לעיצוב הנקי שלו. גם בהיבט של העיצוב ישנה גמישות רבה שכן תוכלו לרכוש עמוד קצר שיתאים לחדר קטנים יותר כמו חדר שינה או חדר עבודה וכמובן גם עמוד ארוך שמתחבר לתקרה במקרים של חלל גדול יותר כמו סלון למשל.


למה עלינו לשים לב כאשר אנו רוכשים עמוד נירוסטה לטלוויזיה ?

כאשר אנו רוכשים עמוד נירוסטה לטלוויזיה שלנו עלינו לשים לב למספר דברים חשובים. בראש ובראשונה עלינו לוודא כי העמוד מסתובב בצורה חלקה ושקטה בעזרת מיסבים או כל טכנולוגיה לזווית שתספק את הצרכים שלנו בהתאם למקום בו העמוד צפוי להיות מותקן ובהתאם למרחב הביתי שלנו.



למשל במקומות מסויימים ניתן להסתפק בזווית סיבוב של 90 מעלות ולעיתים נצטרך זווית גדולה יותר. מעבר לכך בדקו את רמת הגימור של העמוד בנקודות הממשק עם הרצפה והתקרה ובדקו שהעמוד מגיע עם רוזטה שתעניק לעמוד גימור ייחודי. דבר נוסף שעליכם לוודא בטרם הרכישה הוא תקופת האחריות שאתם מקבלים על העמוד אותו תרכשו והיכן המיקום של סוכנות התיקון. מעבר לכך בדקו אם הצבע של העמוד גם כן מתאים לכם בהיבט של התאמה לעיצוב של הסלון או החדר בו העמוד יותקן. אנחנו ב- Express TV מקפידים על איכות מוצרים גבוהה ביותר ואנו נדאג להתאים לכם את העמוד נירוסטה המתאים ביותר לסלון או לחדר השינה שלכם על פי כל אותם פרמטרים שציינו כאן. 

Coi בניית אתרים
0