רמקולים שקועים

עולם הקולנוע הביתי עבר מהפכה מקצה לקצה בשנים האחרונות כאשר חווית הצפייה בטלוויזיה בסלון הביתי שלנו יכולה להיות לעיתים יותר איכותית וחדה מאשר צפייה בסרט על מסך בקולנוע


אבי|פורסם 17.10.2020 13:58

עולם הקולנוע הביתי עבר מהפכה מקצה לקצה בשנים האחרונות כאשר חווית הצפייה בטלוויזיה בסלון הביתי שלנו יכולה להיות לעיתים יותר איכותית וחדה מאשר צפייה בסרט על מסך בקולנוע. את כל זה משיגים בתעשיית הקולנוע הביתי בעזרת טכנולוגיות חדשניות כמו מסכים דקים ואיכויות צפייה שלא הכרנו בעבר שנותנות לנו תמונה חדה ורזולוציית תמונה מעולם מאחר.

יחד עם זאת, את אלו משלימים כל מיני עזרים בתחום הקולנוע כמו מעמדים לטלוויזיה, חיבור של הטלוויזיה לאינטרנט אך מה שמשלים יותר מכל את חווית הצפייה ולוקח אותה קדימה לשלב הבא הוא הסאונד. הסאונד הוא ללא כל ספק מרכיב חשוב מאוד בצפייה בטלוויזיה וכיום ישנן טכניקות רבות ורמקולים ייחודיים שמאפשרים לנו לקבל סאונד חד שמשלים לנו בצורה האולטימטיבית את חווית הצפייה. אחת הטכניקות היותר פופולריות היא שימוש ברמקולים שקועים בתקרת הגבס או בקירות הגבס של הבית על מנת שנוכל לקבל את הסאונד בצורה האיכותית ביותר אך גם לשמור על קו עיצובי נקי.


כיצד מתקינים רמקולים שקועים?

אין ספק שהדרך האולטימטיבית לבצע התקנה של רמקולים שקועים בתקרה או בקיר היא במהלך שיפוץ או בניה של הבית. בצורה זו אנו מכינים בראש כבר בשלב התכנון את כל מה שצריך להכין לטובת ההתקנה של הרמקולים השקועים. קודם כל על מנת שבאמת נוכל לקבל חוויה של סאונד איכותי רצוי להתחיל את התהליך עם איש סאונד שמתמחה בקולנוע ביתי.


איש הסאונד יבקר בחלל אותו אתם רוצים להפוך לקולנוע ביתי וייתן לכם את ההמלצות שלו בהתאם לאקוסטיקה של הבית שלכם. ההמלצות בדרך כלל יכללו את כמות הרמקולים הנדרשת על מנת להשיג סאונד איכותי, המקומות בהם יש למקם את הרמקולים וכמובן את סוג הרמקולים. לאחר מכן יש לתאם את העבודה עם שני אנשי מקצוע שצריכים לדעת את כל הפרטים על מנת שיוכלו להכין את התשתית המתאימה לכך. אחד מהם ואולי החשוב ביותר הוא איש הגבס שעובד אצלכם במסגרת השיפוץ שכן הוא צריך לבצע את ההכנה להתקנתם של הרמקולים השקועים ועליו לדעת מה יהיה מיקומם המדוייק בכל חלל וכמובן מה הגודל של החור בתקרה או בקיר שעליו להכין מראש. איש מקצוע נוסף שצריך להיות מעורב הוא החשמלאי שלכם שצריך להכין את תשתית החשמל המתאימה עבור הרמקולים על מנת שחיבורם במהלך ההתקנה יהיה קל.

מה היתרונות של רמקולים שקועים?

לרמקולים שקועים יתרונות רבים כאשר בראש ובראשונה חוויה הסאונד היא ככל הנראה הטובה ביותר שתקבלו. ברגע שאנו ממקמים את הרמקולים בנקודות אסטרטגיות בתקרה או בקירות הבית אנו נקבל חווית אקוסטיקה מושלמת שיהיה קשה לקבל באמצעות רמקולים רגילים שבאים מן הטלוויזיה או מונחים לידה.


מעבר לכך יתרון מובהק נוסף של רמקולים שקועים הוא העובדה שלאחר ההתקנה זוהי הצורה האסתטית ביותר בה תוכלו לשלב את הרמקולים בסלון וברחבי הבית שלכם. העובדה שהם שקועים בתקרה או בקיר מעניקה לכם מראה איכותי, נקי ויוקרתי שלא ניתן להשיג בעזרת שום רמקול אחר.

בנוסף,  ניתן גם לבחור רמקולים בצבע של התקרה כך שישתלבו בצורה מוחלטת על הצבע של התקרה או הקיר, דבר שמוסיף לנראות היוקרתית שלהם. כמו כן, ניתן לשלב להתקין רמקולים בכמה חדרים וכך לשמוע בצורה נוחה ונעימה את מה שאנו רוצים לשמוע.

כך למשל נוכל להתקין רמקולים באמבטיה או במטבח וכך לא נצטרך להשאיר את הטלוויזיה בווליום גבוה ולהפריע לכל השכנים. באמצעות התקנה נכונה נוכל לקבל בכל חדר את הסאונד שאנו רוצים ולשמוע למעשה כל דבר החל מחדשות בטלויזיה, דרך משחק כדורגל ועד מוזיקה בזמן שאנחנו מבשלים במטבח או מתקלחים באמבטיה.


 כל מה שצריך לעשות על מנת להנות מסאונד איכותי הוא לתכנן את ההתקנה בצורה נכונה ולבחור מראש את הרמקולים בהם אנו רוצים להשתמש. אנחנו ב- Express TV מתמחים במקצוע הסאונד ונדע לתת לכם את הפתרונות הטובים ביותר הקשורים בעולם השמע לקולנוע ביתי, החל מייעוץ היכן למקם את הרמקולים דרך אילו רמקולים יתאימו לכם בהיבט של גודל החדר, איכות חווית השמיעה אליה אתם רוצים להגיע וכמובן גם בהיבט התקציב, ועד שלב ההתקנה. 

Coi בניית אתרים
0